ENGLISH VERSION
  START
  FOTO
  VÅRA DJUR
  SAM
  DON
  JULIE
  FORUM
  GÄSTBOK
 KÖP OCH SÄLJ
  BANNERS
  VYKORT
  LÄNKAR
  PÄLSVÅRD
  SJUKDOMAR
  NEWF. SJUKDOMAR
  OM NUFFEN
  NUFFE FILMER
  VATTENHUNDEN
  ATT TÄNKA PÅ
 RASSTANDARD
  KLIPPA NF ÖRON
  KLIPPA NF TASSAR
  MINNE AV BONITO
  MINNE AV DANNY
 " HOW COULD YOU"

Tillbaka Till forum start Svara

Gå till sida: 1 | 2

Plåta onormalt?
2009-02-24 23:24:31
....vad är onormalt och normalt nu??

Plötsligt inser jag att det jag trodde var normalt var ju onormalt då det handla om plutte Lloyd

Så, låt mig mig då köra normalt? Hahaha, jag är fan helt galen, helt slut i kontoret...

Hör här, de andra var för att visa att han kan faktiskt se normal ut Men han ser oftast mer så här ut som dessa bilderna visar och då är det väl normalt..vaffan skulle jag börja snacka om normalt å onormalt?

Skit i de där förbaskade orden, jag avskyr tomma, innehållslösa ord ju....här är PlutteLloyd, Lukas...å livet runt mig!

Tammy & Lloyd

Plåta onormalt?
2009-02-24 23:52:35
OK-Tammy. Du er IKKE en trussel mot impulsive nuffekjøpere!
Runi

Plåta onormalt?
2009-02-25 00:55:30
Hehehe, du är fenomenal juh
Andreas

Plåta onormalt?
2009-02-25 07:45:49
Nu är Lloyd sig lik igen . Farlige Lloyd . Men är det egentligen inte Lukas som är befälavare???

Åh, nu känner jag äntligen igen Lloyd igen

UNDERBARA BILDER, Gumsan!!!!!
Ami

Plåta onormalt?
2009-02-25 09:16:46
Tammy, vi sitter här ett gäng på jobbet och har väldigt ont i magen nu
Förstår inte hur du hinner ta dessa foto, vet bara att du gör det och det blir alltid så frukansvärt bra
Gunilla

Plåta onormalt?
2009-02-25 09:33:36

Tammy, tack!!
Det finns nog ingen i hela världen som kan ge ett djur mer karaktär än vad just du kan. Du kan ge en myra en identitet så vi andra kan känna oss in i dens liv. Du gör det med alla djuren, ger dina känslor, bygger upp deras liv på ett sådant förtjusande vis att man känner den.
Lloyd var inte gammal när du gav oss hans karaktär, och idag när jag tänke rpå honom, så finns dom bilderna med mej.

När jag nu tittat igen, så är det den killen jag lärde känna via dej som tornar upp sig igen.
UNDERBARA Tammy!!
Cissi

Plåta onormalt?
2009-02-25 09:39:49
Håhåhå, ont i magen som någon skrev är ett för milt uttryck
Vet du Tammy, jag önskar DU jobba med sånt här. Vet ej om du gör det redan, men om du inte gör det, så fundera skarpt på det; för du gör det så grymt bra!

Man kan se många roliga kort på nätet, men du bjuder på serier, du bjuder på väldigt mycket mer som är svårt att få fram med några rader på internet.
Detta är inga vanliga kort, vanliga snabshots på hundar eller djur. Det syns att det ligger många års träning bakom!!!!
Ditt sätt att bygga upp bilden, omgivningen, du vet var du ska STÅ Du hinner tänka ut bilden, medan du ser den; det är väl så jag vill säga gör att dina bilder skiljer sig från annat.
Dom är inte bara fina, vackra och roliga nu. Dom har det andra som vi vanliga missar.

Gör den där boken, förgyll folks vardag och liv!
Vänligen
Lennart
Lennart

Plåta onormalt?
2009-02-25 09:53:19
Ont i magen är bara förnamnet. Man ligger för tusan och kvider på golvet av skratt efter att ha sett dessa bilder.
Fan, jag tror jag måste uppsöka sjukan faktiskt. Jag skickar räkningen på sprucken magmuskel till dig Tammy, det går bra va?
Helt underbara bilder och texter. Ge ut en bok Tammy, det kan inte bli annat än succe.

Mvh. Stig
Stig

Plåta onormalt?
2009-02-25 14:05:55
Jag skrattar nu så att jag nästan dör Jag älskar dina underbara bilder Tammy Dom visar en sådan kärlek, liv och vilka underbara stunder ni har
Underbart Tammy
Ia

Plåta onormalt?
2009-02-26 11:56:10
Du e en helt enastående fotograf!!! Beundrar dej massor. Finns det något du INTE kan plåta bäst?
Var rädd om din gåva.
Vänligen Gunnar
Gunnar

Plåta onormalt?
2009-02-26 13:06:16
Tack skall du ha för att du visar dina bilder.Jag gillar alla dina fotos. Men jag gillar även Bilderna med din gullplutt med text , de får mig att skratta så Man får magkramp i flera timmar. Jag hopars att du ger ut en bok.

Iren

Gå till sida: 1 | 2