|
| Plåta normalt?? |
2009-02-24 09:24:22 |
Jag tog Lloyd, stack till Skanör...visst följde kameran med...
Och det var DÅ jag undrade om jag skulle kunna fota Lloyd så att han såg normal ut? Kan jag det?? Nästan samma konst som att fånga en Nyckelpiga i luften för tusan....ja, ni anar inte det
Ikväll ska jag försöka visa bilder på hur han blir när jag plåtar honom helt normalt...men vänta..vaffan är noramlt nu för mig, för honom?
Saken är den...att Lloyd är den hund som jag aldrig träffat förut i mitt liv, han står för det vilda och otämjda och jag älskar det..men vet ni, det finns stunder då han är helt jävla normal....då han är underbart go mot mig....
Men titta noga, är han inte väldigt lik Don på en del bilder? Eller är det mitt hjärta som ser Don nånstans i Lloyd? Sen ser jag Sam i hans vilda
Va säger ni?? Liite?
Men visst fan är han en blanding av Sam & Don?? jag ser många Nuffar, men ser ni inte ????
Svår att fånga..står lite beredd med benen här
Ni tror dessa stunder är lätta att fånga vaaaa? Glöm det, de är sällsynta och jag är hela tidne redo att bli överfallen
OKAYYY, säg den lycka som varar? Säg den ro som varar med Lloyd?? Det n i inte ser är alla andra ggr däremellan bilderna som han slog ner mig
Vi gick längst ut på spetsen i Flommen, och isen låg låååååååångt ut till havs, självklart gick vi ut på den, som de coolingar vi är och vi gick hur länge som helst....nästan till danmark och vi njööööt av livet, av att bara vara vi två!
Sen traska vi långsamt tillbaks...det var bara han å jag å rymden å hela havet...jag njöt av det där öppna som är så svårt att förklara....de öppna landskapet...kan ej förklara, att vara själv, utan andra - bara jag och en som är lika störd som jag
Ikväll ska jag se om jag hinner lägga in bilder på dan efter när han var som vanligt igen
| |
| Plåta normalt?? | 2009-02-24 09:42:19 | Finns några bilder på min hemisda -->Se länk<-- kolla under -> senaste bilder i Galleriet, där finns några på honom å Lukas, något liknande ska jag kanske visa ikväll om jag hinner |
|
| Plåta normalt?? | 2009-02-24 10:47:40 | Instämmer med Gunilla. Ingen slår dej på fingrarna när det gäller att fånga uttrycken, känslan då det kommer till foto. Hoppas du en dag ger ut minst en bok! Vänligen Lennart |
|
| |
|